joi, 4 aprilie 2013

Sibiu,cotat cu trei stele în "Ghidul verde Michelin"


Municipiul Sibiu este unicul oraş din România care a primit, în ediţia din 2011 a "Ghidului verde Michelin", o cotaţie de trei stele (punctaj maxim), a anunţat Klaus Iohannis. Pentru realizatorii acestui ghid turistic, cele trei stele înseamnă că oraşul este "o locaţie care trebuie văzută neapărat", informează Mediafax.

"În clasificările Michelin o stea înseamnă că merită să te abaţi puţin din drum ca să vezi locul respectiv, două stele înseamnă că e bine să te abaţi din drum ca să vezi locul respectiv, iar trei stele înseamnă că trebuie să îţi faci un drum extra pentru a vedea locaţia respectivă. Un oraş de trei stele este o locaţie care trebuie neapărat văzută", a declarat Klaus Iohannis.

Primarul a declarat că, în vacanţele personale, a folosit de foarte multe ori "Ghidul verde Michelin", fiind încântat de faptul că este un ghid turistic independent.

"Sibiu este singurul oraş din România cu această cotaţie. Cel mai mult îmi place la acest ghid faptul că este independent. Dacă îmi planific un concediu, atunci încerc să îmi cumpăr ghidul şi locul în care ajung e chiar aşa cum e descris. Eu îl folosesc de ani, ca persoană privată. Mi s-a părut notabil că Sibiu are trei stele, de aceea vi l-am prezentat", a explicat Iohannis. 

Sibiul a fost nominalizat atât în secţiunea "Idei pentru weekend2, cât şi la secţiunea unui tur "esenţial" al României (un itinerar de 17 zile prin România). 

SURSA
http://www.antena3.ro/romania/sibiu-singurul-oras-romanesc-cotat-cu-trei-stele-in-ghidul-verde-michelin-127136.html

1 comentarii:

Anonim spunea...

Sibiu is the City which take place for their beautiful place. Thanks for posting about Sibiu.
Cheap Flights to Manila

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Comments

Recent Comments Widget